na stranu
  • Equalizer Freedom bol skonštruovaný na vyrezávanie automobilových skiel na väčšine moderných automobilov. Celý postup sa prevádza vo vnútri automobilu. Rezné ostrie sa pohybuje dopredu a späť vo vnútri kovového puzdra, ktoré chráni prístrojovú dosku, stropné čalúnenie a ďalšie lemovania stĺpikov karosérie.

  • Nástroj s úzkou rukoväťou a tyčkou chráni prístrojovú dosku pred poškodením. Drôt sa prevlieka otvorom na hrote nástroja a je prichytený zaisťovacou skrutkou. Pomocou úzkeho hrotu Wire Guide sa ľahko dostanete aj na ťažko dostupné miesta bez rizika poškodenia prístrojovej dosky.

  • Dostať vyrezávací drôt cez polyuretánový tmel môže byť veľmi obtiažne. Wirestarter rieši tento problém. Lepidlo jednoducho prepichnete oceľovou trubičkou, zaveďte drôt do trubičky, vytiahnite Wirestarter z lepidla a tým je drôt zavedený cez lepidlo.

  • Ostrie noža škrabky sa využíva k odstráneniu zvyškov lepidla pod čelným sklom. Nože sú ľahko vymeniteľné, nie je teda potreba žiadneho brúsenia. Dodáva sa s bezpečnostným krytom pre zachovanie ostrého a nepoškodeného noža.

  • Tento nástroj je väčší a silnejší ako obvyklé pneumatické oscilačné vyrezávacie nástroje. Úprava na konci tela nástroja dovoľuje väčšie prúdenie vzduchu, ktorý následne ochladzuje rezný nôž pri jeho použití.

  • Tieto vysokokvalitné nože sú vyrobené z pružnej nehrdzavejúcej oceli, najprv sa teda budú ohýbať než sa zlomia. Táto ich vlastnosť slúži ako indikátor. Ak sa už nôž začne ohýbať, viete že je nutné znížiť tlak na nôž. Na jednej strane sú hladké, tou sú priložené ku sklu a režú lepidlo čelného skla v bode najmenšej pevnosti.

  • Equalizer púzdro má špecifické a patentované úpravy, ktoré umožňujú skryť rezné ostrie, dovolia tak len potrebnú hĺbku od reznej hrany, ktorá bude viditeľná na konci púzdra. Skonštruované pre použitie s Excaliburom na vzduchový pohon. Tieto púzdra zabraňujú poškodeniu prístrojovej dosky, čelnej výstuže alebo iných lemov spojených s rezaným miestom.

  • Nôž skonštruovaný pre použitie s Excaliburom na vzduchový pohon, tento nôž má zaokrúhlené ostrie a je špeciálne kalený, a tak nikdy nedôjde k zadreniu ani skrúteniu vo vnútri púzdra.

  • Nôž skonštruovaný pre použitie s Excaliburom na vzduchový pohon, toto ostrie je vyrobené z pružinovej oceli a je naostrené špecifickým dvojitým vrubovým ozubením pre rýchle rezanie a dlhú životnosť. Vo vnútri púzdra má hladký chod.

  • Jeden z najúspešnejších nástrojov uvádzaných Equalizerom na trh. „Super Scraper“ má odľahčenú hliníkovú násadu s rýchlo vymeniteľným upínacím puzdrom, ktoré umožňuje výmenu jedného ostria za druhé. Má vysoko účinnú rukoväť s inovačným ukončením, kde je priestor pre uloženie až 12 milimetrových nožov.

  • Vysoko účinný podstavec vyhotovený z trubiek s priemerom 25 mm. Okolo trubiek má penu strednej hustoty, ktorá podopiera a drží sklo tak, že sa nemôže pohybovať. Podstavec je 70 cm široký a má nastaviteľné vyššie alebo nižšie upevnenie skla. Výšku nastavíme zahákovaním konca reťaze. Články reťaze je možné spojiť a čelné sklo je na vyššom podstavci. Komplet...

  • Kvalitný nástroj k skracovaniu valcovej špičky V-zárezom. Nástroj má chrómovú kovovú kostru, tvrdené oceľové čeľuste a pružinovú rukoväť s nekĺzavým plastovým úchytom. Ovláda sa palcom na čeľusti, kde je blokovacie zariadenie. Nástroj sa používa k skracovaniu špičky do správnej dĺžky. Top Notch vstupujeme dovnútra špičky a až sa zastaví tak stlačíme rukoväť.

  • Škrabák s 19 mm širokým tvrdeným oceľovým ostrím, ktoré je možné nabrúsiť. Má dlhú rukoväť, ktorá chráni ruku pred kúskami rozbitého skla.

  • Nástroj s gumovým povlakom na rukoväti pre pohodlné uchopenie, určený k predchádzaniu poškrabania a vylamovania ramienka stierača. Nástroj má dva rozdielne konce s odlišnou veľkosťou a hĺbkou, čo umožňuje použitie na väčšine áut. Jeden koniec je široký s vyhĺbenou hranou určený na starý štýl stieracej podpery, druhý koniec je úzky a skonštruovaný pre...

  • Množstvo čelných skiel je lepených veľkým množstvom lepidla na základnej hrane skla, a to je veľmi obtiažne vyrezať z vonkajšej strany, preto sa musí rezať priamo z vnútra. Mechanici často vytlačia čelné sklo cez hornú časť a režú spodnú časť. Toto môže mať za následok poškodenie čelného skla mechanikom.